Mirko

Kenkėjų kontrolės ekspertas iš „Purina“

KAIP JIS GAMINAMAS?

Eiti į skyrių >

Visos PURINA gamyklos turi FSCC 22000 sertifikatą – tai visame pasaulyje pripažįstamas maisto saugos standartas. Šiame kontekste mūsų vykdoma kenkėjų kontrolė visiškai atitinka maisto gamykloms nustatytus standartus. Kadangi mūsų produktai pažeidžiami (gyvūnų ėdalas patinka ir kenkėjams), „Purina“ darbuotojai nuolat kelia kvalifikaciją ir laikosi aukščiausių kenkėjų kontrolės standartų, kad mūsų produktus apsaugotų nuo kenkėjų.

Mes ne tik laikomės aukščiausių kenkėjų kontrolės standartų, bet ir imamės kitų produktų apsaugos nuo kenkėjų veiksmų.

  • Pakuotės pasirinkimas Esame įsipareigoję vartotojams pasiūlyti geriausią produktų naudojimo patirtį, ypač namuose. Vis dėlto vabzdžiai linkę rasti kelią į bet kokią pakuotę. Norime užtikrinti, kad mūsų pakuočių dizainas ir naudojimo būdas tikrai neleistų vabzdžiams patekti į vidų, todėl PURINA sukūrė unikalų būdą, kaip išbandyti dabartines pakuotes ir patikrinti naujas, įvertinant, kaip jas gali užteršti gyvi vabzdžiai.
  • Darbas su išorės ekspertais PURINA yra pripažinti šios srities ekspertai – ir vidiniu, ir išoriniu mastu, bet turime toliau pirmauti įgydami naujų žinių ir bendradarbiaudami su svarbiausiais nuomonės formuotojais, kad nulemtume gyvūnų ėdalo kenkėjų kontrolės ateitį. Šiame kontekste dirbame su Milano universitetu, kad patvirtintume geriausią savo klasėje ir visiškai nuo vabzdžių apsaugančią pakuotę, taip pat kartu ieškome naujų būdų, kaip susekti / numatyti kenkėjų antpuolio riziką.
  • Darbas su mažmenininkais Daugiau nei 80 % skundų, kuriuos gauname iš savo vartotojų, susiję su netinkama praktika mūsų mažmenininkų sandėliuose ar net pardavimo vietose. Siekdama savo partneriams padėti, „Purina“ pateikia paprastas rekomendacijas ir mokomąją medžiagą, kuriomis remdamiesi jie galėtų kurti pajėgumus savo pačių tinkluose. Pavyzdžiui, esame parengę paprastų skrajučių, kurias mūsų pardavimo skyriaus darbuotojai gali dalyti mažmenininkams. Be to, kaskart, kai susitinkame su savo vietinių komandų darbuotojais, būtinai juos mokome, kaip kenkėjai gali paveikti mūsų vartotojų patirtį.